Agrokor vina kreću u osvajanje američkog tržišta

Bez autora
Nov 17 2010

Tvrtka Agrokor vina, najveći proizvođač vina u Hrvatskoj, uskoro će svoje proizvode ponuditi američkim potrošačima i ljubiteljima vina. Naime, u utorak je iz riječke luke krenula prva pošiljka hrvatskih vina upravo za američko tržište. Riječ je o 15 različitih etiketa kvalitetnih i vrhunskih vina iz Agrolagune, Podruma Belje, Istravina i Iločkih podruma. Prema dogovoru koji je s uvoznikom postignut u travnju ove godine, vina iz tih podruma moći će se kupiti u nekoliko manjih trgovačkih lanaca te u restoranima i drugim ugostiteljskim objektima u čak 40 saveznih država. U pripremi su nove, posebne etikete za američko tržište za sljedeću pošiljku, koja bi, prema planu, trebala biti isporučena do kraja ove godine. To je tek početak suradnje s distributerima s američkoga kontinenta, jer je već za početak sljedeće godine dogovoren novi izvoz vina za drugog američkog partnera. Ne iznenađuje činjenica da iz Agrokora vina na taj pothvat gledaju s entuzijazmom te opravdano ambiciozno očekuju da će u sljedećoj godini izvoz na tržište SAD-a činiti barem 10 posto ukupnog izvoza Agrokor vina...

Agrokor vina kreću u osvajanje američkog tržištaTvrtka Agrokor vina, najveći proizvođač vina u Hrvatskoj, uskoro će svoje proizvode ponuditi američkim potrošačima i ljubiteljima vina.

Naime, u utorak je iz riječke luke krenula prva pošiljka hrvatskih vina upravo za američko tržište. Riječ je o 15 različitih etiketa kvalitetnih i vrhunskih vina iz Agrolagune, Podruma Belje, Istravina i Iločkih podruma.

Prema dogovoru koji je s uvoznikom postignut u travnju ove godine, vina iz tih podruma moći će se kupiti u nekoliko manjih trgovačkih lanaca te u restoranima i drugim ugostiteljskim objektima u čak 40 saveznih država.

U pripremi su nove, posebne etikete za američko tržište za sljedeću pošiljku, koja bi, prema planu, trebala biti isporučena do kraja ove godine.

Goran Galić, direktor izvoza Agrokor vina, kaže da je to tek početak suradnje s distributerima s američkoga kontinenta, jer je već za početak sljedeće godine dogovoren novi izvoz vina za drugog američkog partnera.

Prema Galićevim riječima, ne iznenađuje činjenica da iz Agrokor vina na taj pothvat gledaju s entuzijazmom te opravdano ambiciozno očekuju da će u sljedećoj godini izvoz na tržište SAD-a činiti barem 10 posto ukupnog izvoza Agrokor vina.

Inače, i Podravka je nedavno najavila izvoz svoga gulaša na američko i kanadsko tržište, koje se zbog svoje veličine, ali i vrlo jake kontrole kvalitete uvezene robe smatra najprestižnijim u svijetu.

Agrokor u SAD već izvozi Janu, koja se prodaje i u velikim sportskim dvoranama, a tamošnjem tržištu je prije desetak godina bio nazočan i PIK Vrbovec.

Hrvatska su vina, inače, u manjim količinama prisutna na američkom tržištu i uglavnom je riječ o etiketama obiteljskih vinarija dobre kvalitete, ali i višeg cjenovnog ranga, koja su već dobila i odličnu ocjenu američkih novinara. No, među tih 15 različitih vrsta vina iz Agrokor vina bit će različitih ukusa i cijena.

Izvoz hrvatskog vina je važan i zato što ga ima jako puno još od prošle godine, a zalihe su tolike da su vinarije ove godine prepolovile otkupnu cijenu grožđa, dok je izvoz vina i dalje višestruko manji od njegova uvoza.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik